ID: 6492
Omschrijving
Vouwwagen Jamet met fietsendrager voor 5 fietsen!
Wij zijn er de afgelopen jaren diverse keren met veel plezier mee op vakantie geweest, maar onze kinderen maakten sinds deze zomer gebruik van een bijzettentje (voorheen sliepen ze altijd met z'n drieën in de slaapcabine van 1,40 bij 2 meter). De andere slaapcabine is 1,20 bij 2 meter. Omdat we nu nog meer opbouwen en vaak kort op vakantie gaan, hebben wij besloten om voorlopig te kiezen voor vakantie in een huisje. Het voordeel van een vouwwagen is echter wel dat het relatief goedkoop is en dat je veel leefruimte hebt als hij staat.
Wat is inclusief:
- fiestenrek (bevestigd met spanbanden, met ruimte voor een koelkast)
- reservewiel bevestigd aan de onderkant
- slaapgedeelte met 2 slaapcabines
(het is mogelijk om ondertentjes te kopen zodat er officieel 8 personen kunnen slapen, maar wij vinden de ruimtes onder de slaapcabines ideaal voor tassen met kleding).Â
- een ruime voortent (met vooringang en zij-ingang)Â
- een luifel
- een kastjeÂ
- worteldoek, grondzeil en een fijn doek om op te lopen (met gaatjes)
- extra plaid / dun matras (met uitwasbare hoes) voor op het bed van 1,40 x 2 meter
- een gezellige lamp (in de vorm van een takkenbos)
Overige opmerkingen:
- Ritsen zijn helemaal goed (tenzij goed opgezet: ritsen dicht maken tijdens het opbouwen).
- Doek is helemaal waterdicht (tenzij goed opgezet: plastic flapje over de rits laten lopen die de voortent aan het slaapgedeelte vast maakt).Â
- Gordijnen voor de voortent zijn er wel, maar hebben wij nooit uitgetest / gebruikt.
- De planken van de bedden zijn aan de onderkant gerepareerd / extra verstevigd.Â
- Wij hebben de vouwwagen altijd in een officiële stalling gezet (€ 125,- per jaar).
De opbergruimte is maximaal te benutten door een dunne plank waarop twee tuinstoelen kunnen die even dik zijn als de (eier)matrassen van de bedden, door de plank (zelf op maat gemaakt) past er extra veel bagage onder.
De exacte leeftijd van de vouwwagen is ons niet bekend.
Er staat een sticker op 'gekeurd in 1998' en een sticker 'Canyon 2001'.
De vouwwagen is niet meer nieuw (zie enkele rubbertjes, stieken, een buis en een stukje ducktape op een plastic flap aan de buitenkant op de grond), maar in onze ogen kan de vouwwagen nog prima een aantal jaren mee! Hij staat nu onder een carport klaar voor bezichtiging en kan direct mee op vakantie. Wij hopen dat de volgende eigenaar er nog net zoveel plezier van zal hebben als dat wij ervan hebben gehad!
Wij zijn er de afgelopen jaren diverse keren met veel plezier mee op vakantie geweest, maar onze kinderen maakten sinds deze zomer gebruik van een bijzettentje (voorheen sliepen ze altijd met z'n drieën in de slaapcabine van 1,40 bij 2 meter). De andere slaapcabine is 1,20 bij 2 meter. Omdat we nu nog meer opbouwen en vaak kort op vakantie gaan, hebben wij besloten om voorlopig te kiezen voor vakantie in een huisje. Het voordeel van een vouwwagen is echter wel dat het relatief goedkoop is en dat je veel leefruimte hebt als hij staat.
Wat is inclusief:
- fiestenrek (bevestigd met spanbanden, met ruimte voor een koelkast)
- reservewiel bevestigd aan de onderkant
- slaapgedeelte met 2 slaapcabines
(het is mogelijk om ondertentjes te kopen zodat er officieel 8 personen kunnen slapen, maar wij vinden de ruimtes onder de slaapcabines ideaal voor tassen met kleding).Â
- een ruime voortent (met vooringang en zij-ingang)Â
- een luifel
- een kastjeÂ
- worteldoek, grondzeil en een fijn doek om op te lopen (met gaatjes)
- extra plaid / dun matras (met uitwasbare hoes) voor op het bed van 1,40 x 2 meter
- een gezellige lamp (in de vorm van een takkenbos)
Overige opmerkingen:
- Ritsen zijn helemaal goed (tenzij goed opgezet: ritsen dicht maken tijdens het opbouwen).
- Doek is helemaal waterdicht (tenzij goed opgezet: plastic flapje over de rits laten lopen die de voortent aan het slaapgedeelte vast maakt).Â
- Gordijnen voor de voortent zijn er wel, maar hebben wij nooit uitgetest / gebruikt.
- De planken van de bedden zijn aan de onderkant gerepareerd / extra verstevigd.Â
- Wij hebben de vouwwagen altijd in een officiële stalling gezet (€ 125,- per jaar).
De opbergruimte is maximaal te benutten door een dunne plank waarop twee tuinstoelen kunnen die even dik zijn als de (eier)matrassen van de bedden, door de plank (zelf op maat gemaakt) past er extra veel bagage onder.
De exacte leeftijd van de vouwwagen is ons niet bekend.
Er staat een sticker op 'gekeurd in 1998' en een sticker 'Canyon 2001'.
De vouwwagen is niet meer nieuw (zie enkele rubbertjes, stieken, een buis en een stukje ducktape op een plastic flap aan de buitenkant op de grond), maar in onze ogen kan de vouwwagen nog prima een aantal jaren mee! Hij staat nu onder een carport klaar voor bezichtiging en kan direct mee op vakantie. Wij hopen dat de volgende eigenaar er nog net zoveel plezier van zal hebben als dat wij ervan hebben gehad!