ID: 284
Omschrijving
Helpdeskmedewerker - Amerikaans elektronicabedrijf
Vind jij het leuk om je te verdiepen in de techniek achter smartphones, tablets en laptops van een groot Amerikaans elektronicabedrijf? Dan hebben wij een gave baan voor jou!
Een klant kan bellen over hardware, software, configuratie problemen, compatibiliteit van de producten of garantievoorwaarden. Jij biedt als (technisch) helpdeskmedewerker altijd een passende oplossing. Jij bent het visitekaartje voor de klanten van het Amerikaanse elektronicabedrijf en zorg je voor een optimale klantervaring door:
• De klantvraag te doorgronden;
• Te luisteren en de juiste vragen te stellen;
• In te schatten of de klant telefonisch geholpen kan worden of dat het product gerepareerd moet worden;
• Proactief de behoefte van klanten te signaleren om aanvullende producten af te nemen.
Jouw ontwikkeling
Om deskundige te worden van alle producten (smartphones, tablets en laptops) van het Amerikaanse elektronicabedrijf krijg je een fulltime training van 4 weken. Je krijgt veel competenties bijgebracht, onder meer om de wachttijd voor de klant zo minimaal mogelijk te houden en dat vind jij ook belangrijk.
De trainingen starten op 1 juni, 29 juni en 3 augustus.
Ons aanbod
Als je bij Teleperformance aan de slag gaat als technisch helpdeskmedewerker dan kun je naast een bruto salaris van €9,11 rekenen op:
• betaalde trainingen;
• acties en aanbiedingen bij de mooie merken waar we voor werken;
• collectieve zorgverzekering;
• 8% vakantiegeld;
• een reiskostenvergoeding vanaf 10 kilometer enkele reis. Reizen met openbaar vervoer wordt 100% vergoed;
• een aantrekkelijke bonus wanneer je een vriend, familielid of kennis introduceert die gaat starten bij Teleperformance;
• 22 vakantiedagen met de mogelijkheid om per kwartaal één extra vakantiedag te verdienen (op basis van een 40-urige werkweek).
Wie ben jij?
Een succesvolle helpdeskmedewerker voor het Amerikaanse elektronicabedrijf:
• beschikt over uitstekende communicatieve vaardigheden in het Nederlands en goede beheersing van het Engels (zowel woord als geschrift);
• is 4 weken fulltime beschikbaar voor de trainingen;
• is minimaal 20 tot maximaal 40 uur per week flexibel inzetbaar van maandag t/m zaterdag van 08.00 uur tot 20.00 uur en op zondag van 10.00 uur tot 18.00 uur. Je kunt dus kiezen om fulltime of parttime te werken en dit bij je sollicitatie kenbaar te maken.
Interesse?
Solliciteer dan via de 'Website'.
Als je cv aansluit op het functieprofiel word je gebeld door de recruiter voor een telefonische screening.
Indien het telefoongesprek positief is, word je uitgenodigd om een test te maken. Is de score goed? Dan word je uitgenodigd voor een individueel sollicitatiegesprek. Verloopt ook dit positief? Dan volgt er een klikgesprek met de supervisor. Heb je vragen over de functie of Teleperformance? Neem dan contact op met Yvanka Pfeifer, recruiter (06-118 711 02).
Acquisitie op basis van deze vacature wordt niet op prijs gesteld.
Trefwoorden: Klantenservice medewerker, helpdesk, technisch
Vind jij het leuk om je te verdiepen in de techniek achter smartphones, tablets en laptops van een groot Amerikaans elektronicabedrijf? Dan hebben wij een gave baan voor jou!
Een klant kan bellen over hardware, software, configuratie problemen, compatibiliteit van de producten of garantievoorwaarden. Jij biedt als (technisch) helpdeskmedewerker altijd een passende oplossing. Jij bent het visitekaartje voor de klanten van het Amerikaanse elektronicabedrijf en zorg je voor een optimale klantervaring door:
• De klantvraag te doorgronden;
• Te luisteren en de juiste vragen te stellen;
• In te schatten of de klant telefonisch geholpen kan worden of dat het product gerepareerd moet worden;
• Proactief de behoefte van klanten te signaleren om aanvullende producten af te nemen.
Jouw ontwikkeling
Om deskundige te worden van alle producten (smartphones, tablets en laptops) van het Amerikaanse elektronicabedrijf krijg je een fulltime training van 4 weken. Je krijgt veel competenties bijgebracht, onder meer om de wachttijd voor de klant zo minimaal mogelijk te houden en dat vind jij ook belangrijk.
De trainingen starten op 1 juni, 29 juni en 3 augustus.
Ons aanbod
Als je bij Teleperformance aan de slag gaat als technisch helpdeskmedewerker dan kun je naast een bruto salaris van €9,11 rekenen op:
• betaalde trainingen;
• acties en aanbiedingen bij de mooie merken waar we voor werken;
• collectieve zorgverzekering;
• 8% vakantiegeld;
• een reiskostenvergoeding vanaf 10 kilometer enkele reis. Reizen met openbaar vervoer wordt 100% vergoed;
• een aantrekkelijke bonus wanneer je een vriend, familielid of kennis introduceert die gaat starten bij Teleperformance;
• 22 vakantiedagen met de mogelijkheid om per kwartaal één extra vakantiedag te verdienen (op basis van een 40-urige werkweek).
Wie ben jij?
Een succesvolle helpdeskmedewerker voor het Amerikaanse elektronicabedrijf:
• beschikt over uitstekende communicatieve vaardigheden in het Nederlands en goede beheersing van het Engels (zowel woord als geschrift);
• is 4 weken fulltime beschikbaar voor de trainingen;
• is minimaal 20 tot maximaal 40 uur per week flexibel inzetbaar van maandag t/m zaterdag van 08.00 uur tot 20.00 uur en op zondag van 10.00 uur tot 18.00 uur. Je kunt dus kiezen om fulltime of parttime te werken en dit bij je sollicitatie kenbaar te maken.
Interesse?
Solliciteer dan via de 'Website'.
Als je cv aansluit op het functieprofiel word je gebeld door de recruiter voor een telefonische screening.
Indien het telefoongesprek positief is, word je uitgenodigd om een test te maken. Is de score goed? Dan word je uitgenodigd voor een individueel sollicitatiegesprek. Verloopt ook dit positief? Dan volgt er een klikgesprek met de supervisor. Heb je vragen over de functie of Teleperformance? Neem dan contact op met Yvanka Pfeifer, recruiter (06-118 711 02).
Acquisitie op basis van deze vacature wordt niet op prijs gesteld.
Trefwoorden: Klantenservice medewerker, helpdesk, technisch