Tweedehands Nederland
🏷 Plaats Advertentie
  • Home
  • Kopen
  • Verkopen
Welkom, Gast
  • Registreren
  • Aanmelden
  • Verlanglijstje
Registreren Aanmelden
  • Alle categorieën
  • Antiek en Kunst
  • Audio, Tv en Foto
  • Auto diversen
  • Auto-onderdelen
  • Autos
  • Boeken
  • Caravans en Kamperen
  • Cds en Dvds
  • Computers en Software
  • Contacten en Berichten
  • Diensten en Vakmensen
  • Dieren en Toebehoren
  • Diversen
  • Doe-het-zelf en Verbouw
  • Fietsen en Brommers
  • Hobby en Vrije tijd
  • Huis en Inrichting
  • Huizen en Kamers
  • Kinderen en Babys
  • Kleding | Dames
  • Kleding | Heren
  • Motoren
  • Muziek en Instrumenten
  • Postzegels en Munten
  • Sieraden, Tassen en Uiterlijk
  • Spelcomputers en Games
  • Sport en Fitness
  • Telecommunicatie
  • Tickets en Kaartjes
  • Tuin en Terras
  • Vacatures
  • Vakantie
  • Verzamelen
  • Watersport en Boten
  • Witgoed en Apparatuur
  • Zakelijke goederen
Alle categorieën
Tweedehands Nederland
Registreren / Aanmelden
  • Plaats advertentie
  • Welkom, Gast
  • Home
  • Kopen
  • Verkopen
  • Verlanglijstje
  1. Home
  2. Spelcomputers en Games
  3. Spelcomputers
  4. Sega
ID: 42625

Mint in box! de SEGA ARCADE POWER STICK! (echt nieuw!)

Mint in box! de SEGA ARCADE POWER STICK! (echt nieuw!)
Mint in box! de SEGA ARCADE POWER STICK! (echt nieuw!)
Mint in box! de SEGA ARCADE POWER STICK! (echt nieuw!)
Mint in box! de SEGA ARCADE POWER STICK! (echt nieuw!)
Mint in box! de SEGA ARCADE POWER STICK! (echt nieuw!)
Mint in box! de SEGA ARCADE POWER STICK! (echt nieuw!)

Geen aanbiedingen geplaatst
Verlanglijstje
Verslag
  • Verkoper

Verkoper info

Sega1PsNetYarozeVirtualBoyJSC
Adres: Amsterdam
Contact Verkoper
Andere items van verkoper
  • Omschrijving
Omschrijving
Een stukje nostalgie a'la jaren 80/90 ,mensen !!!

Een Mint in box "Sega Arcade PowerStick I "
Deze zul je niet zo gauw tegenkomen op Ebay, en al helemaal niet/vooral niet op marktplaats!
Maar ja, het word me een beetje te saai om iets te hebben staan in mijn kamer waar ik alleenmaar zit aan te staren, terwijl ik ermee ook had kunnen spelen.
Dus ik vind het beter om m weg te doen voor een goed bod.

Ik hoef niet veel uit te leggen,want.....
                                                         "Kenners weten de waarde!"
Ik geef hier 2 weken de tijd voor om te bieden. Mocht je met een wel heel goede bod komen, dan ben ik wel bereid om meteen tot verkoop over te gaan!
(alle biedingen onder de 75,- euro kijk ik niet naar! Bespaar je de moeite!)
Succes!

mvg!.

  • Contact
  • FAQ
  • Gebruiksvoorwaarden en Privacyverklaring.
  • Privacy Policy