ID: 25069
Omschrijving
De projectleider is verantwoordelijk voor het gecoördineerd afvoeren van de niet archiefwaardige werkarchieven en het archiveren van de archiefwaardige (papieren) werkarchieven of het digitaliseren van documenten.
Bedrijfsomschrijving
Matchd bemiddelt professionals voor tijdelijke en vaste vacatures. Wij werken samen met Freelancers maar ook met kandidaten die open staan voor een tijdelijk loondienstverband op basis van gewerkte uren via onze payroll organisatie.
U krijgt van ons altijd een terugkoppeling. Na de hierboven vermelde sluitingsdatum beoordelen wij elke sollicitatie en geven u een terugkoppeling. Mocht u binnen 3 werkdagen niets horen bel ons dan even, dan is er mogelijk iets fout gegaan. Als wij uw CV selecteren vragen wij altijd om meer informatie, vaak ook om referenties. Zorg ervoor dat je altijd 1 of 2 referenties gereed hebt.
Reacties ontvangen wij graag voorzien van een CV in word-formaat en een korte motivatie. Als u geselecteerd wordt vragen wij u altijd om een aanvullende, zeer specifieke, motivatie te schrijven om de kans op succes zo groot mogelijk te maken.
U kunt ons ook telefonisch bereiken via 033 - 204 8 204.
Functieomschrijving
Startdatum: 25-08-2016
Einddatum: 24-05-2017
Optie op verlenging: Ja
Aantal uur per week: 10
Sluitingsdatum: 12-08-2016 om 09:00 uur
Team
Team DIA bestaat uit Documentaire Informatievoorziening (DIV), Informatievoorziening en Automatisering (I&A) en Applicatiemanagement (AM). DIA werkt vanuit deze invalshoeken aan het opzetten, adviseren en uitvoeren van digitale en documentaire informatievoorziening, automatisering en applicatiemanagement. Eén van de onderdelen binnen DIA is de Servicedesk. Daar kunnen collegas terecht met vragen en problemen over hun werkplek en de automatisering. De complexere automatiseringsvragen en problemen pakt de backoffice op. De backoffice beheert en verbetert ook onze ICT-infrastructuur. Applicatiemanagement beheert een groot aantal applicaties binnen de organisatie en werkt aan het opzetten van een modern applicatiemanagementbeleid. DIV ondersteunt het digitaal werken en archiveren binnen de organisatie en slaat documenten op in ons Document Managementsysteem. Het informatiebeleid en management binnen de organisatie wordt ontwikkeld en bewaakt door onze informatie-, proces- en DIV-adviseurs, de ICT-architect en de projectportfoliomanager. DIA werkt vanuit het gemeentekantoor in Wateringen waarin het Eigentijds Werken, een flexibele en effectieve manier is om onze opdrachten tot een succes te maken.
Opdracht
In deze functie ben je verantwoordelijk voor het gecoördineerd afvoeren van de niet archiefwaardige werkarchieven en het archiveren van de archiefwaardige (papieren) werkarchieven of het digitaliseren van documenten.
Functie-eisen
Bedrijfsomschrijving
Matchd bemiddelt professionals voor tijdelijke en vaste vacatures. Wij werken samen met Freelancers maar ook met kandidaten die open staan voor een tijdelijk loondienstverband op basis van gewerkte uren via onze payroll organisatie.
U krijgt van ons altijd een terugkoppeling. Na de hierboven vermelde sluitingsdatum beoordelen wij elke sollicitatie en geven u een terugkoppeling. Mocht u binnen 3 werkdagen niets horen bel ons dan even, dan is er mogelijk iets fout gegaan. Als wij uw CV selecteren vragen wij altijd om meer informatie, vaak ook om referenties. Zorg ervoor dat je altijd 1 of 2 referenties gereed hebt.
Reacties ontvangen wij graag voorzien van een CV in word-formaat en een korte motivatie. Als u geselecteerd wordt vragen wij u altijd om een aanvullende, zeer specifieke, motivatie te schrijven om de kans op succes zo groot mogelijk te maken.
U kunt ons ook telefonisch bereiken via 033 - 204 8 204.
Functieomschrijving
Startdatum: 25-08-2016
Einddatum: 24-05-2017
Optie op verlenging: Ja
Aantal uur per week: 10
Sluitingsdatum: 12-08-2016 om 09:00 uur
Team
Team DIA bestaat uit Documentaire Informatievoorziening (DIV), Informatievoorziening en Automatisering (I&A) en Applicatiemanagement (AM). DIA werkt vanuit deze invalshoeken aan het opzetten, adviseren en uitvoeren van digitale en documentaire informatievoorziening, automatisering en applicatiemanagement. Eén van de onderdelen binnen DIA is de Servicedesk. Daar kunnen collegas terecht met vragen en problemen over hun werkplek en de automatisering. De complexere automatiseringsvragen en problemen pakt de backoffice op. De backoffice beheert en verbetert ook onze ICT-infrastructuur. Applicatiemanagement beheert een groot aantal applicaties binnen de organisatie en werkt aan het opzetten van een modern applicatiemanagementbeleid. DIV ondersteunt het digitaal werken en archiveren binnen de organisatie en slaat documenten op in ons Document Managementsysteem. Het informatiebeleid en management binnen de organisatie wordt ontwikkeld en bewaakt door onze informatie-, proces- en DIV-adviseurs, de ICT-architect en de projectportfoliomanager. DIA werkt vanuit het gemeentekantoor in Wateringen waarin het Eigentijds Werken, een flexibele en effectieve manier is om onze opdrachten tot een succes te maken.
Opdracht
In deze functie ben je verantwoordelijk voor het gecoördineerd afvoeren van de niet archiefwaardige werkarchieven en het archiveren van de archiefwaardige (papieren) werkarchieven of het digitaliseren van documenten.
Functie-eisen
- Minimaal afgeronde relevante HBO opleiding
- Minimaal 5 jaar aantoonbare werkervaring in de afgelopen 10 jaar binnen het vakgebied documentenmanagement
- Minimaal 2 jaar relevante ervaring in vergelijkbare organisaties in de afgelopen 10 jaar
- Een behaald diploma 50DIII