Tweedehands Nederland
🏷 Plaats Advertentie
  • Home
  • Kopen
  • Verkopen
Welkom, Gast
  • Registreren
  • Aanmelden
  • Verlanglijstje
Registreren Aanmelden
  • Alle categorieën
  • Antiek en Kunst
  • Audio, Tv en Foto
  • Auto diversen
  • Auto-onderdelen
  • Autos
  • Boeken
  • Caravans en Kamperen
  • Cds en Dvds
  • Computers en Software
  • Contacten en Berichten
  • Diensten en Vakmensen
  • Dieren en Toebehoren
  • Diversen
  • Doe-het-zelf en Verbouw
  • Fietsen en Brommers
  • Hobby en Vrije tijd
  • Huis en Inrichting
  • Huizen en Kamers
  • Kinderen en Babys
  • Kleding | Dames
  • Kleding | Heren
  • Motoren
  • Muziek en Instrumenten
  • Postzegels en Munten
  • Sieraden, Tassen en Uiterlijk
  • Spelcomputers en Games
  • Sport en Fitness
  • Telecommunicatie
  • Tickets en Kaartjes
  • Tuin en Terras
  • Vacatures
  • Vakantie
  • Verzamelen
  • Watersport en Boten
  • Witgoed en Apparatuur
  • Zakelijke goederen
Alle categorieën
Tweedehands Nederland
Registreren / Aanmelden
  • Plaats advertentie
  • Welkom, Gast
  • Home
  • Kopen
  • Verkopen
  • Verlanglijstje
  1. Home
  2. Audio, Tv en Foto
  3. Walkmans, Discmans en Minidiscspelers
ID: 2159

Sony MD walkman MZ-R30

Sony MD walkman MZ-R30

€20,00

Geen aanbiedingen geplaatst
Verlanglijstje
Verslag
  • Verkoper

Verkoper info

Rick
Adres: Amsterdam
Contact Verkoper
Andere items van verkoper
  • Omschrijving
Omschrijving
Throwback moment....1996...Rakim, Busta Rhymes, The LOX, Wu-Tang Clan, etc etc

Uit de oude doos!
Yup, ik heb mijn Minidisc speler bij het opruimen teruggevonden ^^.

Man man, wat een muziek nog zitten terug te luisteren....toen HipHop nog HipHop was....

Deze walkman ziet er voor zijn leeftijd nog meer dan prima uit.
Alles functioneert goed en word geleverd met 18 disc (beladen met Old SKool!)
Het enige wat mist is de headset waar de remote aan vast zat maar elke headset met 3,5mm aansluiting werkt hier prima op en de bijgeleverde batterij is echt dood.
Deze is geloof ik 8 euro om te vervangen.

Het bijgesloten compartiment accepteerd 2x AA batterijen dus gebruik zonder kabel is nog steeds mogelijk.

Ik zou zeggen doe een leuk bod en maak een trip terug in de tijd xD

  • Contact
  • FAQ
  • Gebruiksvoorwaarden en Privacyverklaring.
  • Privacy Policy