ID: 31953
Omschrijving
Leuk fietsje maar staat te veel in de garage. Is gekocht in 1984 en daarmee een oldtimer. Uit de tijd dat Specialized nog niet zo bekend was.
Oorspronkelijk was het een hybride maar later omgebouwd tot Cycle crosser en hier ook tochtjes mee gereden. Afgemonteerd met Suntour. ( 3x7 )
Heeft nu normale pedalen maar SPD is ook mogelijk. Recht stuur met bar-end en klokje
Ondanks de leefdtijd in prima staat, dus gewoon een leuk fietsje voor de liefhebber.
Oorspronkelijk was het een hybride maar later omgebouwd tot Cycle crosser en hier ook tochtjes mee gereden. Afgemonteerd met Suntour. ( 3x7 )
Heeft nu normale pedalen maar SPD is ook mogelijk. Recht stuur met bar-end en klokje
Ondanks de leefdtijd in prima staat, dus gewoon een leuk fietsje voor de liefhebber.