ID: 32135
Omschrijving
Verkoop mijn honda met pijn in het hart.
Ik heb er nieuwe banden,ketting,tandwielen,accu,olie en bougies opzitten.
Er zit een Bos uitlaat onder maar ook de originele is nog aanwezig.
Ik heb er nieuwe banden,ketting,tandwielen,accu,olie en bougies opzitten.
Er zit een Bos uitlaat onder maar ook de originele is nog aanwezig.