ID: 25934
Advertentie ID: #25934 is verwijderd van uw verlanglijst.
Omschrijving
ICT Helpdeskmedewerker Fulltime/Parttime XS4ALL Amsterdam
Ben jij:
1) Technisch?
2) Eigenwijs?
3) Fulltime of parttime beschikbaar?
4) Een 'nerd' ;-)?
En leef jij voor internet? Dan ben jij de ICT Helpdeskmedewerker die wij zoeken! Bij XS4ALL weten we hoe belangrijk internet voor de klant is en daarom helpen we waar we kunnen. Zet jij dat extra stapje?
Jouw uitdaging
Op de helpdesk bij XS4ALL vind je geen belscripts of maximale gesprekstijden. Wel medewerkers die een passie hebben voor internet en er gebrand op zijn klanten verder te helpen. Voel jij je aangesproken? Solliciteer nu op de vacature van helpdeskmedewerker!
Wie ben jij?
XS4ALL staat zowel open voor kandidaten met een afgeronde MBO 4 opleiding als voor studenten op HBO/WO niveau. Wij vinden het vooral belangrijk dat je beschikt over sterke communicatieve vaardigheden in het Nederlands om onze klanten goed te woord te staan.
Verder;
• Heb je affiniteit met ICT en/of je hebt al enige (werk)ervaring op het gebied van ICT
• Ben je minimaal twee avonden in de week beschikbaar
• Kun je één keer in de twee weken werken in het weekend
• Kun je vanaf 31 augustus 2015 een fulltime training volgen van twee weken
Waar kom je te werken?
XS4ALL is een eigenzinnig bedrijf met sterke maatschappelijke idealen en een informele werkcultuur. Wij staan voor kwaliteit en service en het volledig benutten van de mogelijkheden van internet voor iedereen en er is ruimte voor initiatief en persoonlijke ontwikkeling.
7 redenen om te werken bij XS4ALL:
1. Geen dresscode of hiërarchische cultuur
2. XS-Relax: activiteiten en uitstapjes georganiseerd voor en door XS4ALL'ers
3. Dichtbij de nieuwste internettechnologie: innovatie begint op de werkvloer
4. Een bruto uurloon van €10,65 per uur
5. Flexibele werktijden (20-25 en 32-40 uur)
6. Deskundige begeleiding en opleiding vanuit XS4ALL
7. 100% OV-vergoeding en goede bereikbaarheid met OV
LET OP: De startdatum is op 31 augustus, dus reageer snel!
Interesse?
Klik op de link onder aan de vacature om direct online te solliciteren.
Voor meer informatie kun je contact opnemen met Eva Jak via 020-5691400.
Acquisitie naar aanleiding van deze vacature wordt niet op prijs gesteld.
Trefwoorden: IT helpdesk, Technische helpdesk, Technisch support, ICT support, Customer support.
Ben jij:
1) Technisch?
2) Eigenwijs?
3) Fulltime of parttime beschikbaar?
4) Een 'nerd' ;-)?
En leef jij voor internet? Dan ben jij de ICT Helpdeskmedewerker die wij zoeken! Bij XS4ALL weten we hoe belangrijk internet voor de klant is en daarom helpen we waar we kunnen. Zet jij dat extra stapje?
Jouw uitdaging
Op de helpdesk bij XS4ALL vind je geen belscripts of maximale gesprekstijden. Wel medewerkers die een passie hebben voor internet en er gebrand op zijn klanten verder te helpen. Voel jij je aangesproken? Solliciteer nu op de vacature van helpdeskmedewerker!
Wie ben jij?
XS4ALL staat zowel open voor kandidaten met een afgeronde MBO 4 opleiding als voor studenten op HBO/WO niveau. Wij vinden het vooral belangrijk dat je beschikt over sterke communicatieve vaardigheden in het Nederlands om onze klanten goed te woord te staan.
Verder;
• Heb je affiniteit met ICT en/of je hebt al enige (werk)ervaring op het gebied van ICT
• Ben je minimaal twee avonden in de week beschikbaar
• Kun je één keer in de twee weken werken in het weekend
• Kun je vanaf 31 augustus 2015 een fulltime training volgen van twee weken
Waar kom je te werken?
XS4ALL is een eigenzinnig bedrijf met sterke maatschappelijke idealen en een informele werkcultuur. Wij staan voor kwaliteit en service en het volledig benutten van de mogelijkheden van internet voor iedereen en er is ruimte voor initiatief en persoonlijke ontwikkeling.
7 redenen om te werken bij XS4ALL:
1. Geen dresscode of hiërarchische cultuur
2. XS-Relax: activiteiten en uitstapjes georganiseerd voor en door XS4ALL'ers
3. Dichtbij de nieuwste internettechnologie: innovatie begint op de werkvloer
4. Een bruto uurloon van €10,65 per uur
5. Flexibele werktijden (20-25 en 32-40 uur)
6. Deskundige begeleiding en opleiding vanuit XS4ALL
7. 100% OV-vergoeding en goede bereikbaarheid met OV
LET OP: De startdatum is op 31 augustus, dus reageer snel!
Interesse?
Klik op de link onder aan de vacature om direct online te solliciteren.
Voor meer informatie kun je contact opnemen met Eva Jak via 020-5691400.
Acquisitie naar aanleiding van deze vacature wordt niet op prijs gesteld.
Trefwoorden: IT helpdesk, Technische helpdesk, Technisch support, ICT support, Customer support.