Tweedehands Nederland
🏷 Plaats Advertentie
  • Home
  • Kopen
  • Verkopen
Welkom, Gast
  • Registreren
  • Aanmelden
  • Verlanglijstje
Registreren Aanmelden
  • Alle categorieën
  • Antiek en Kunst
  • Audio, Tv en Foto
  • Auto diversen
  • Auto-onderdelen
  • Autos
  • Boeken
  • Caravans en Kamperen
  • Cds en Dvds
  • Computers en Software
  • Contacten en Berichten
  • Diensten en Vakmensen
  • Dieren en Toebehoren
  • Diversen
  • Doe-het-zelf en Verbouw
  • Fietsen en Brommers
  • Hobby en Vrije tijd
  • Huis en Inrichting
  • Huizen en Kamers
  • Kinderen en Babys
  • Kleding | Dames
  • Kleding | Heren
  • Motoren
  • Muziek en Instrumenten
  • Postzegels en Munten
  • Sieraden, Tassen en Uiterlijk
  • Spelcomputers en Games
  • Sport en Fitness
  • Telecommunicatie
  • Tickets en Kaartjes
  • Tuin en Terras
  • Vacatures
  • Vakantie
  • Verzamelen
  • Watersport en Boten
  • Witgoed en Apparatuur
  • Zakelijke goederen
Alle categorieën
Tweedehands Nederland
Registreren / Aanmelden
  • Plaats advertentie
  • Welkom, Gast
  • Home
  • Kopen
  • Verkopen
  • Verlanglijstje
  1. Home
  2. Muziek en Instrumenten
  3. Versterkers
  4. Bas en Gitaar
ID: 26236

Blackstar ID 60 gitaarversterker

Blackstar ID 60 gitaarversterker
Blackstar ID 60 gitaarversterker
Blackstar ID 60 gitaarversterker
Blackstar ID 60 gitaarversterker
Blackstar ID 60 gitaarversterker
Blackstar ID 60 gitaarversterker

€280,00

Geen aanbiedingen geplaatst
Verlanglijstje
Verslag
  • Verkoper

Verkoper info

Wouter
Adres: Amsterdam
Contact Verkoper
Andere items van verkoper
  • Omschrijving
Omschrijving
Hierbij verkoop ik mijn Blackstar ID60 buizen-modeling. Een geweldig goed ding voor een transistorversterker. Wat mij betreft is dit de beste in zijn segment. De reden dat ik hem weg doe is dat ik overstap naar een andere versterker. 

Deze robuuste versterker kan absoluut in een bandformatie mee. Geen zorgen daarom! Maar hij kan net zo goed binnenshuis op een zacht volume top klinken. Ook geschikt voor recording, de kabel van versterker naar pc krijg je er bij. Modulatie- en reverbeffecten zijn ingebouwd, echt niet slecht! Kortom: een veelzijdige versterker.

Hij ziet er als nieuw uit en werkt nog uitstekend. Geen mankementen! Sla je slag, want volgens mij is dit een hele redelijke prijs als 'ie bij BAX (B-stock) 522 euro kost. 

Heb je vragen, mail me even, dan antwoord ik zo snel mogelijk

  • Contact
  • FAQ
  • Gebruiksvoorwaarden en Privacyverklaring.
  • Privacy Policy