ID: 26236
Omschrijving
Hierbij verkoop ik mijn Blackstar ID60 buizen-modeling. Een geweldig goed ding voor een transistorversterker. Wat mij betreft is dit de beste in zijn segment. De reden dat ik hem weg doe is dat ik overstap naar een andere versterker.
Deze robuuste versterker kan absoluut in een bandformatie mee. Geen zorgen daarom! Maar hij kan net zo goed binnenshuis op een zacht volume top klinken. Ook geschikt voor recording, de kabel van versterker naar pc krijg je er bij. Modulatie- en reverbeffecten zijn ingebouwd, echt niet slecht! Kortom: een veelzijdige versterker.
Hij ziet er als nieuw uit en werkt nog uitstekend. Geen mankementen! Sla je slag, want volgens mij is dit een hele redelijke prijs als 'ie bij BAX (B-stock) 522 euro kost.
Heb je vragen, mail me even, dan antwoord ik zo snel mogelijk
Deze robuuste versterker kan absoluut in een bandformatie mee. Geen zorgen daarom! Maar hij kan net zo goed binnenshuis op een zacht volume top klinken. Ook geschikt voor recording, de kabel van versterker naar pc krijg je er bij. Modulatie- en reverbeffecten zijn ingebouwd, echt niet slecht! Kortom: een veelzijdige versterker.
Hij ziet er als nieuw uit en werkt nog uitstekend. Geen mankementen! Sla je slag, want volgens mij is dit een hele redelijke prijs als 'ie bij BAX (B-stock) 522 euro kost.
Heb je vragen, mail me even, dan antwoord ik zo snel mogelijk