Tweedehands Nederland
🏷 Plaats Advertentie
  • Home
  • Kopen
  • Verkopen
Welkom, Gast
  • Registreren
  • Aanmelden
  • Verlanglijstje
Registreren Aanmelden
  • Alle categorieën
  • Antiek en Kunst
  • Audio, Tv en Foto
  • Auto diversen
  • Auto-onderdelen
  • Autos
  • Boeken
  • Caravans en Kamperen
  • Cds en Dvds
  • Computers en Software
  • Contacten en Berichten
  • Diensten en Vakmensen
  • Dieren en Toebehoren
  • Diversen
  • Doe-het-zelf en Verbouw
  • Fietsen en Brommers
  • Hobby en Vrije tijd
  • Huis en Inrichting
  • Huizen en Kamers
  • Kinderen en Babys
  • Kleding | Dames
  • Kleding | Heren
  • Motoren
  • Muziek en Instrumenten
  • Postzegels en Munten
  • Sieraden, Tassen en Uiterlijk
  • Spelcomputers en Games
  • Sport en Fitness
  • Telecommunicatie
  • Tickets en Kaartjes
  • Tuin en Terras
  • Vacatures
  • Vakantie
  • Verzamelen
  • Watersport en Boten
  • Witgoed en Apparatuur
  • Zakelijke goederen
Alle categorieën
Tweedehands Nederland
Registreren / Aanmelden
  • Plaats advertentie
  • Welkom, Gast
  • Home
  • Kopen
  • Verkopen
  • Verlanglijstje
  1. Home
  2. Fietsen en Brommers
  3. Brommers
  4. Crossbrommers
ID: 28643
Advertentie ID: #28643 is toegevoegd aan uw verlanglijst.

kdx pitbike skyteam

kdx pitbike skyteam
kdx pitbike skyteam
kdx pitbike skyteam
kdx pitbike skyteam
kdx pitbike skyteam
kdx pitbike skyteam

€400,00

Geen aanbiedingen geplaatst
Verlanglijstje
Verslag
  • Verkoper

Verkoper info

Maarten
Adres: Amsterdam
Contact Verkoper
Andere items van verkoper
  • Omschrijving
Omschrijving
Een kdx pitbike met een skyteam 125cc blok van een monkey erop. Het frame klopt en het blok is kicken en lopen. Plastic is goed behalven het spatbord achter.
1x gebruikt door mijzelf en nu te koop gezet omdat ik er niets mee doe.
Het skyteam blok 125cc is goee en zit de monkey kabelboom bij dus dit blok is eigenlijk klaar voor verlichting en startmotor die er ook op zit maar niet aangesloten op deze pitbike door gebrek van de accu.
Verder heb ik het originele blok erbij maar deze mist de ontsteking.
Enige mankement is de ketting en mischien achter tandwiel. Kosten maar 25euro dacht ik. Dus nu loopt de ketting er vanaf. Maar is rijdend te testen.

Super leuk apparaat en loopt super,

  • Contact
  • FAQ
  • Gebruiksvoorwaarden en Privacyverklaring.
  • Privacy Policy