ID: 32128
Advertentie ID: #619 is toegevoegd aan uw verlanglijst.
Advertentie ID: #46356 is toegevoegd aan uw verlanglijst.
Omschrijving
Beste mensen,
Ik heb hier een Honda CBR 600 f4i uit het bouwjaar 2003. Mijn pa (eerste eigenaar) heeft hem toen van de dealer gekocht, en sinds ik mijn volledige A rijbewijs heb behaald, reed ik hem 2-3 maanden. Helaas ben ik een keer gevallen en beschadigde ik daarbij de kappen. Ik besloot er een streetfighter van te maken vanwege de erg hoge prijzen voor kappen. De motor is gewoon perfect, dus ipv kappen te kopen heb ik hem bijna compleet omgebouwd.
De lage kilometerstand (18000 km) komt vooral door mijn (wat bejaarde ) vader.
Motor start, schakelt, rijd, stuurt echt perfect . Geen enkel probleem. Mijn pa is der altijd superzuinig mee geweest. Blok is echt z.g.a.n. Laatst weer alles gecontroleerd, rem-, koelvloeistoffen, olie, ketting, etc. allemaal in orde.
Mijn plan was om een streetfighter/stuntbike van te maken. Alleen bij het ombouwen en repareren ervan overleed mijn maat bij een motorongeluk (21 jarige jongen afgelopen week).
Hierbij besloot ik dus mijn motor ook te verkopen.
Wat zit op de motor en wat krijg je erbij;
Op de motor:
Onderdelen die er bij geleverd worden:
Ik kan wel blijven zeggen hoe goed die wel niet start en loopt, maar je zult het zelf echt moeten meemaken. Je kan hem daarom ook gerust uitgebreid komen testen. De perfecte motor om nog verder om te toveren naar een streetfighter/stuntbike/circuitmotor. De motor heeft zoals je ziet geen spiegels/knipperlichten/of computer waarop je kan zien hoe hard je gaat! Het enige wat je nog erop moet zetten is een achterlichtkapje.
Tegen elk aannemelijk bod. Zolang ik maar een serieuze koper blij kan maken met deze motor.
Als je vragen hebt, aarzel niet om contact op te nemen;
06-39025217 (bel, sms, app, alles prima)
Met vriendelijke groet,
Kadir
Ik heb hier een Honda CBR 600 f4i uit het bouwjaar 2003. Mijn pa (eerste eigenaar) heeft hem toen van de dealer gekocht, en sinds ik mijn volledige A rijbewijs heb behaald, reed ik hem 2-3 maanden. Helaas ben ik een keer gevallen en beschadigde ik daarbij de kappen. Ik besloot er een streetfighter van te maken vanwege de erg hoge prijzen voor kappen. De motor is gewoon perfect, dus ipv kappen te kopen heb ik hem bijna compleet omgebouwd.
De lage kilometerstand (18000 km) komt vooral door mijn (wat bejaarde ) vader.
Motor start, schakelt, rijd, stuurt echt perfect . Geen enkel probleem. Mijn pa is der altijd superzuinig mee geweest. Blok is echt z.g.a.n. Laatst weer alles gecontroleerd, rem-, koelvloeistoffen, olie, ketting, etc. allemaal in orde.
Mijn plan was om een streetfighter/stuntbike van te maken. Alleen bij het ombouwen en repareren ervan overleed mijn maat bij een motorongeluk (21 jarige jongen afgelopen week).
Hierbij besloot ik dus mijn motor ook te verkopen.
Wat zit op de motor en wat krijg je erbij;
Op de motor:
- Aftermarket Dominator Uitlaat - Inclusief verwijderbare decibel killer - kan videotje sturen
- sportkoppelings koppelings- en remhendel
- splinternieuwe carterpan omdat de oude stuk was.
- Streetfighter koplamp
- Stuur is aangepast en is recht, hoek kan zelfs aangepast worden!
Onderdelen die er bij geleverd worden:
- Knipperlichten (nieuw in verpakking)
- spiegels (nieuw in verpakking)
- Fabrieksuitlaat
- Koplamp
- Computer
- Eventueel de beschadigde kappen als je er een circuitmotor van wilt maken.
Ik kan wel blijven zeggen hoe goed die wel niet start en loopt, maar je zult het zelf echt moeten meemaken. Je kan hem daarom ook gerust uitgebreid komen testen. De perfecte motor om nog verder om te toveren naar een streetfighter/stuntbike/circuitmotor. De motor heeft zoals je ziet geen spiegels/knipperlichten/of computer waarop je kan zien hoe hard je gaat! Het enige wat je nog erop moet zetten is een achterlichtkapje.
Tegen elk aannemelijk bod. Zolang ik maar een serieuze koper blij kan maken met deze motor.
Als je vragen hebt, aarzel niet om contact op te nemen;
06-39025217 (bel, sms, app, alles prima)
Met vriendelijke groet,
Kadir