ID: 32154
Advertentie ID: #32097 is toegevoegd aan uw verlanglijst.
Advertentie ID: #32155 is toegevoegd aan uw verlanglijst.
Omschrijving
Hallo,
Hierbij bied ik mijn Honda Fireblade te koop aan. Ik merk steeds meer dat ik minder tijd heb om even een stukje te touren. Het word daarom ook tijd voor een nieuwe eigenaar die wat vaker een blokje om gaat.
De motor is van 2002 met een km stand van 44000 en heeft altijd netjes onderhoud gehad. Naast het olie verversen, heb ik alle onderhoud laten doen door vakmensen. Zo is recent nog een keerring vervangen en heeft de motor bij 36000 nog een grote onderhoudsbeurt en zijn de kleppen gesteld ( hiervan zijn facturen aanwezig ).
Om de CBR nog wat aan te kleden is er een donker kuipruitje op gekomen (origineel kuipruitje heb ik nog) en zijn de knipperlichten vervangen door kleinere lichten. De koplamp en achterlicht zijn vervangen voor led lampen. Door de Viper einddemper heeft de motor een beschaafd zwaar en sportief geluid.
De motor is alleen in de zomermaanden buiten geweest.Alles daarbuiten staat deze droog binnen en is de accu aan een druppellader gemonteerd. Deze is netjes weggewerkt onder het zadel.
De Matrix stuurdemper zorgt ervoor dat je stuur niet klapperd en helpt je stabiel de bochten door te komen.
De motor ziet er, op de kleine schaafplekjes na zoals je kan zien op foto 5, gaaf uit en strak in de lak!
Kort samengevat een leuke veilige en sportieve motorfiets ( 150 pk vermogen ) die netjes wordt onderhouden.
Voel je vrij om bij vragen even te bellen/mailen.
Mijn inziens is de prijs scherp ingezet. Bieden mag maar wees reëel!
De motor staat gepoetst en droog in de schuur en staat niet in de weg!
Met vriendelijke groet,
Hierbij bied ik mijn Honda Fireblade te koop aan. Ik merk steeds meer dat ik minder tijd heb om even een stukje te touren. Het word daarom ook tijd voor een nieuwe eigenaar die wat vaker een blokje om gaat.
De motor is van 2002 met een km stand van 44000 en heeft altijd netjes onderhoud gehad. Naast het olie verversen, heb ik alle onderhoud laten doen door vakmensen. Zo is recent nog een keerring vervangen en heeft de motor bij 36000 nog een grote onderhoudsbeurt en zijn de kleppen gesteld ( hiervan zijn facturen aanwezig ).
Om de CBR nog wat aan te kleden is er een donker kuipruitje op gekomen (origineel kuipruitje heb ik nog) en zijn de knipperlichten vervangen door kleinere lichten. De koplamp en achterlicht zijn vervangen voor led lampen. Door de Viper einddemper heeft de motor een beschaafd zwaar en sportief geluid.
De motor is alleen in de zomermaanden buiten geweest.Alles daarbuiten staat deze droog binnen en is de accu aan een druppellader gemonteerd. Deze is netjes weggewerkt onder het zadel.
De Matrix stuurdemper zorgt ervoor dat je stuur niet klapperd en helpt je stabiel de bochten door te komen.
De motor ziet er, op de kleine schaafplekjes na zoals je kan zien op foto 5, gaaf uit en strak in de lak!
Kort samengevat een leuke veilige en sportieve motorfiets ( 150 pk vermogen ) die netjes wordt onderhouden.
Voel je vrij om bij vragen even te bellen/mailen.
Mijn inziens is de prijs scherp ingezet. Bieden mag maar wees reëel!
De motor staat gepoetst en droog in de schuur en staat niet in de weg!
Met vriendelijke groet,