Tweedehands Nederland
🏷 Plaats Advertentie
  • Home
  • Kopen
  • Verkopen
Welkom, Gast
  • Registreren
  • Aanmelden
  • Verlanglijstje
Registreren Aanmelden
  • Alle categorieën
  • Antiek en Kunst
  • Audio, Tv en Foto
  • Auto diversen
  • Auto-onderdelen
  • Autos
  • Boeken
  • Caravans en Kamperen
  • Cds en Dvds
  • Computers en Software
  • Contacten en Berichten
  • Diensten en Vakmensen
  • Dieren en Toebehoren
  • Diversen
  • Doe-het-zelf en Verbouw
  • Fietsen en Brommers
  • Hobby en Vrije tijd
  • Huis en Inrichting
  • Huizen en Kamers
  • Kinderen en Babys
  • Kleding | Dames
  • Kleding | Heren
  • Motoren
  • Muziek en Instrumenten
  • Postzegels en Munten
  • Sieraden, Tassen en Uiterlijk
  • Spelcomputers en Games
  • Sport en Fitness
  • Telecommunicatie
  • Tickets en Kaartjes
  • Tuin en Terras
  • Vacatures
  • Vakantie
  • Verzamelen
  • Watersport en Boten
  • Witgoed en Apparatuur
  • Zakelijke goederen
Alle categorieën
Tweedehands Nederland
Registreren / Aanmelden
  • Plaats advertentie
  • Welkom, Gast
  • Home
  • Kopen
  • Verkopen
  • Verlanglijstje
  1. Home
  2. Motoren
  3. Motoren
  4. Honda
ID: 32164
Advertentie ID: #32164 is toegevoegd aan uw verlanglijst.

Chopper Honda eventueel bobber cafe racer

Chopper Honda eventueel bobber cafe racer
Chopper Honda eventueel bobber cafe racer
Chopper Honda eventueel bobber cafe racer
Chopper Honda eventueel bobber cafe racer
Chopper Honda eventueel bobber cafe racer
Chopper Honda eventueel bobber cafe racer

€700,00

Geen aanbiedingen geplaatst
Verlanglijstje
Verslag
  • Verkoper

Verkoper info

Donnie
Adres: Amsterdam
Contact Verkoper
Andere items van verkoper
  • Omschrijving
Omschrijving
Vandaag 9 augustus of morgen 10 augustus ophalen voor 18:00

  600,00 euro

  • Betreft een Honda cm 400 Ta met kenteken




Gekocht in een opwelling maar geen rijbewijs dus in de schuur belandt, en door ruimte gebrek moet ik hem opruimen de Accu is stuk en hij mist een rechter Achterknipper licht eventueel makelijk Een nieuwe op te zetten, bedrading is er nog en uiteraardt Gebruikersporen .dus het
is een opknappertje
Zoals hij op de Foto staat zo heb ik hem gekocht verders niets aan gedaan zo ver ik weet geen mankementen, heeft wel een lange tijd stilgestaan.
loopt redelijk (lang stilgestaan)  schakelt goed, remt prima, al bij al een prima leuk motortje v
voor dit geld kun je uiteraardt geen smeteloze motor krijgen er is
Nieuwe motor olie ingegaan en bougies en hij beschikt over goede banden.
Hij is geschorst dus proefritje op eigen risico en kosten

Leuk voor de beginende motorrijder lekker goedkoop of voor iemand die graag een cafe racer of bobber wil bouwen of dergelijken.

Kenteken papieren etc aanwezig + 1 set sleutels

Doe een leuk bod, en hij is voor u

Met vriendelijke groet Aj

  • Contact
  • FAQ
  • Gebruiksvoorwaarden en Privacyverklaring.
  • Privacy Policy