ID: 40886
Omschrijving
Je verleent, samen met collegas, ondersteuning en adviseert de collegas van beleid en uitvoering op het gebied van onder meer aanbestedingen, contracten, subsidies, samenwerkings- en uitvoeringsovereenkomsten.
Bedrijfsomschrijving
Matchd bemiddelt professionals voor tijdelijke en vaste vacatures. Wij werken samen met Freelancers maar ook met kandidaten die open staan voor een tijdelijk loondienstverband op basis van gewerkte uren via onze payroll organisatie.
U krijgt van ons altijd een terugkoppeling. Na de hierboven vermelde sluitingsdatum beoordelen wij elke sollicitatie en geven u een terugkoppeling. Mocht u binnen 3 werkdagen niets horen bel ons dan even, dan is er mogelijk iets fout gegaan. Als wij uw CV selecteren vragen wij altijd om meer informatie, vaak ook om referenties. Zorg ervoor dat je altijd 1 of 2 referenties gereed hebt.
Reacties ontvangen wij graag voorzien van een CV in word-formaat en een korte motivatie. Als u geselecteerd wordt vragen wij u altijd om een aanvullende, zeer specifieke, motivatie te schrijven om de kans op succes zo groot mogelijk te maken.
U kunt ons ook telefonisch bereiken via 033 - 204 8 204.
Functieomschrijving
Startdatum:1-09-2016
Einddatum:31-12-2016
Optie op verlenging: Ja
Aantal uur per week: 32-36
Sluitingsdatum:11-08-2016 om 17:00 uur
De afdeling Samenleving (SAM) verzorgt de dienstverlening voor burgers en maatschappelijke instellingen van de organisatie op het hele sociale domein. Het gaat hierbij zowel om het beleid als de uitvoering hiervan. Beleid op het gebied van cultuur, sport, welzijn, participatie, zorg, jeugd en onderwijs en uitvoerende taken op het gebied van zorg en sociale zaken. Door de decentralisatie van overheidstaken van het Rijk en de provincie naar gemeenten verschuiven een groot aantal taken op het gebied van jeugdzorg, Wmo/ AWBZ en participatie. De organisatie geeft deze nieuwe taken zoveel mogelijk vorm in samenspraak met maatschappelijke partners, inwoners en regionale partners.
Team Bedrijfsbureau is één van de zes teams van de afdeling Samenleving en houdt zich onder meer bezig met; tactisch applicatiebeheer, kwaliteitszorg, bezwaren & beroep, financiële en juridisch advisering en het secretariaat. Daarnaast vervult het team een prominente en proactieve rol in de kwaliteits- en effectiviteitverbetering van de afdeling. Het team bestaat uit diverse disciplines waardoor er vanuit verschillende invalshoeken naar de ontwikkelingen wordt gekeken.
Je houdt je bezig met taken op het gebied van Zorg, Welzijn, Onderwijs, Sport, Cultuur en Jeugd. Je verleent, samen met juridische collegas, juridische ondersteuning en adviseert de collegas van beleid en uitvoering (proactief) op het gebied van aanbestedingen, contracten, subsidies, samenwerkings- en uitvoeringsovereenkomsten, beleidsregels, werkprocessen, rechtspersonen etc. Je bent in staat om alternatieve oplossingen aan te dragen en integraal samen te werken. Daarnaast vertegenwoordig je de gemeente in een aantal regionale overleggen, handel je bezwaar en beroepszaken af inclusief vertegenwoordiging in rechte, word je ingezet als vertegenwoordiger van de gemeente bij de commissie bezwaarschriften en treed je op als procesregisseur van de Wet tijdelijk huisverbod. Je adviseert de teamleider pro actief en signaleert mogelijke verbeteringen.
Functie-eisen
Competenties:
Bedrijfsomschrijving
Matchd bemiddelt professionals voor tijdelijke en vaste vacatures. Wij werken samen met Freelancers maar ook met kandidaten die open staan voor een tijdelijk loondienstverband op basis van gewerkte uren via onze payroll organisatie.
U krijgt van ons altijd een terugkoppeling. Na de hierboven vermelde sluitingsdatum beoordelen wij elke sollicitatie en geven u een terugkoppeling. Mocht u binnen 3 werkdagen niets horen bel ons dan even, dan is er mogelijk iets fout gegaan. Als wij uw CV selecteren vragen wij altijd om meer informatie, vaak ook om referenties. Zorg ervoor dat je altijd 1 of 2 referenties gereed hebt.
Reacties ontvangen wij graag voorzien van een CV in word-formaat en een korte motivatie. Als u geselecteerd wordt vragen wij u altijd om een aanvullende, zeer specifieke, motivatie te schrijven om de kans op succes zo groot mogelijk te maken.
U kunt ons ook telefonisch bereiken via 033 - 204 8 204.
Functieomschrijving
Startdatum:1-09-2016
Einddatum:31-12-2016
Optie op verlenging: Ja
Aantal uur per week: 32-36
Sluitingsdatum:11-08-2016 om 17:00 uur
De afdeling Samenleving (SAM) verzorgt de dienstverlening voor burgers en maatschappelijke instellingen van de organisatie op het hele sociale domein. Het gaat hierbij zowel om het beleid als de uitvoering hiervan. Beleid op het gebied van cultuur, sport, welzijn, participatie, zorg, jeugd en onderwijs en uitvoerende taken op het gebied van zorg en sociale zaken. Door de decentralisatie van overheidstaken van het Rijk en de provincie naar gemeenten verschuiven een groot aantal taken op het gebied van jeugdzorg, Wmo/ AWBZ en participatie. De organisatie geeft deze nieuwe taken zoveel mogelijk vorm in samenspraak met maatschappelijke partners, inwoners en regionale partners.
Team Bedrijfsbureau is één van de zes teams van de afdeling Samenleving en houdt zich onder meer bezig met; tactisch applicatiebeheer, kwaliteitszorg, bezwaren & beroep, financiële en juridisch advisering en het secretariaat. Daarnaast vervult het team een prominente en proactieve rol in de kwaliteits- en effectiviteitverbetering van de afdeling. Het team bestaat uit diverse disciplines waardoor er vanuit verschillende invalshoeken naar de ontwikkelingen wordt gekeken.
Je houdt je bezig met taken op het gebied van Zorg, Welzijn, Onderwijs, Sport, Cultuur en Jeugd. Je verleent, samen met juridische collegas, juridische ondersteuning en adviseert de collegas van beleid en uitvoering (proactief) op het gebied van aanbestedingen, contracten, subsidies, samenwerkings- en uitvoeringsovereenkomsten, beleidsregels, werkprocessen, rechtspersonen etc. Je bent in staat om alternatieve oplossingen aan te dragen en integraal samen te werken. Daarnaast vertegenwoordig je de gemeente in een aantal regionale overleggen, handel je bezwaar en beroepszaken af inclusief vertegenwoordiging in rechte, word je ingezet als vertegenwoordiger van de gemeente bij de commissie bezwaarschriften en treed je op als procesregisseur van de Wet tijdelijk huisverbod. Je adviseert de teamleider pro actief en signaleert mogelijke verbeteringen.
Functie-eisen
- brede en actuele kennis van de wetgeving binnen het sociaal domein (harde eis)
- Academisch werk- en denkniveau, blijkend uit een afgeronde opleiding op minimaal WO-niveau (harde eis)
- brede kennis in het bestuursrecht (harde eis)
- 5 jaar ervaring met procesvertegenwoordiging binnen het sociaal domein in de laatste 10 jaar (harde eis)
- brede ervaring als juridisch adviseur in of voor de publieke sector (harde eis)
- Privaatrechtelijke kennis en ervaring is een pré (harde eis)
Competenties:
- Analytisch vermogen
- Oplossingsgerichtheid
- Resultaatgerichtheid
- Samenwerkingsgerichtheid
- Politieke en bestuurlijke sensitiviteit
- Overtuigingskracht
- Goede mondelinge en schriftelijke communicatieve vaardigheden