Tweedehands Nederland
🏷 Plaats Advertentie
  • Home
  • Kopen
  • Verkopen
Welkom, Gast
  • Registreren
  • Aanmelden
  • Verlanglijstje
Registreren Aanmelden
  • Alle categorieën
  • Antiek en Kunst
  • Audio, Tv en Foto
  • Auto diversen
  • Auto-onderdelen
  • Autos
  • Boeken
  • Caravans en Kamperen
  • Cds en Dvds
  • Computers en Software
  • Contacten en Berichten
  • Diensten en Vakmensen
  • Dieren en Toebehoren
  • Diversen
  • Doe-het-zelf en Verbouw
  • Fietsen en Brommers
  • Hobby en Vrije tijd
  • Huis en Inrichting
  • Huizen en Kamers
  • Kinderen en Babys
  • Kleding | Dames
  • Kleding | Heren
  • Motoren
  • Muziek en Instrumenten
  • Postzegels en Munten
  • Sieraden, Tassen en Uiterlijk
  • Spelcomputers en Games
  • Sport en Fitness
  • Telecommunicatie
  • Tickets en Kaartjes
  • Tuin en Terras
  • Vacatures
  • Vakantie
  • Verzamelen
  • Watersport en Boten
  • Witgoed en Apparatuur
  • Zakelijke goederen
Alle categorieën
Tweedehands Nederland
Registreren / Aanmelden
  • Plaats advertentie
  • Welkom, Gast
  • Home
  • Kopen
  • Verkopen
  • Verlanglijstje
  1. Home
  2. Muziek en Instrumenten
  3. Versterkers
  4. Bas en Gitaar
ID: 72158

Ampeg V4B & 8x10 70s

Ampeg V4B & 8x10 70s
Ampeg V4B & 8x10 70s
Ampeg V4B & 8x10 70s
Ampeg V4B & 8x10 70s
Ampeg V4B & 8x10 70s
Ampeg V4B & 8x10 70s
Ampeg V4B & 8x10 70s
Ampeg V4B & 8x10 70s

€2.000,00

Geen aanbiedingen geplaatst
Verlanglijstje
Verslag
  • Verkoper

Verkoper info

Beau E
Adres: Botlek Rotterdam
Contact Verkoper
Andere items van verkoper
  • Omschrijving
Omschrijving
Ampeg V4B

Moet ergens vroeg jaren 70 gemaakt zijn. Komt uit de Magnavox fabriek. Jaar of 2 geleden nog een goede onderhoudsbeurt gehad. Nieuwe 7072A eindbuizen in gegaan toen dus die kunnen nog jaren vooruit. Mid EQ is magisch! 2/4/8 ohm uitgang. Heerlijke drive als ‘t moet maar ook machtig veel cleane headroom, zeker op gitaar!

Ampeg 8x10 cab erbij, vermoedelijk uit ongeveer dezelfde tijd. Volgens google uit de jaren 80-84 toen Ampeg van MTI was. Bovenste 6 speakers origineel, onderste 2 eminence (iets dieper, minder middy).

Klinkt samen echt als een klok. Kom uitproberen in een studio in Rotterdam. Wil het als set verkopen want het hoort bij mekaar. Als je t hoort snap je.

Heb de set een kleine 10 jaar en de eerste paar daarvan intensief mee getoured. Dat zie je dan ook. Niet miepen over cosmetische staat. Als je dat niks vind koop je maar een re-issue.

Daarna heb ik hem in de studio gehad maar ik ben mijn werk een beetje aan het afbouwen en al m’n backline spullen weg aan het doen dus na jaren heb ik eindelijk besloten dat hij een ander huisje mag krijgen. Voel je vrij om te bieden maar het heeft een grote sentimentele waarde dus hij zal niet heel gauw weg gaan voor veel minder. En zo’n set vind je niet iedere dag :)

  • Contact
  • FAQ
  • Gebruiksvoorwaarden en Privacyverklaring.
  • Privacy Policy