Tweedehands Nederland
🏷 Plaats Advertentie
  • Home
  • Kopen
  • Verkopen
Welkom, Gast
  • Registreren
  • Aanmelden
  • Verlanglijstje
Registreren Aanmelden
  • Alle categorieën
  • Antiek en Kunst
  • Audio, Tv en Foto
  • Auto diversen
  • Auto-onderdelen
  • Autos
  • Boeken
  • Caravans en Kamperen
  • Cds en Dvds
  • Computers en Software
  • Contacten en Berichten
  • Diensten en Vakmensen
  • Dieren en Toebehoren
  • Diversen
  • Doe-het-zelf en Verbouw
  • Fietsen en Brommers
  • Hobby en Vrije tijd
  • Huis en Inrichting
  • Huizen en Kamers
  • Kinderen en Babys
  • Kleding | Dames
  • Kleding | Heren
  • Motoren
  • Muziek en Instrumenten
  • Postzegels en Munten
  • Sieraden, Tassen en Uiterlijk
  • Spelcomputers en Games
  • Sport en Fitness
  • Telecommunicatie
  • Tickets en Kaartjes
  • Tuin en Terras
  • Vacatures
  • Vakantie
  • Verzamelen
  • Watersport en Boten
  • Witgoed en Apparatuur
  • Zakelijke goederen
Alle categorieën
Tweedehands Nederland
Registreren / Aanmelden
  • Plaats advertentie
  • Welkom, Gast
  • Home
  • Kopen
  • Verkopen
  • Verlanglijstje
  1. Home
  2. Caravans en Kamperen
  3. Campers
  4. Overige merken
ID: 76460
Advertentie ID: #75324 is toegevoegd aan uw verlanglijst.
Advertentie ID: #23100 is toegevoegd aan uw verlanglijst.

125cc qaud

125cc qaud
125cc qaud
125cc qaud
125cc qaud
125cc qaud
125cc qaud
125cc qaud
125cc qaud

Geen aanbiedingen geplaatst
Verlanglijstje
Verslag
  • Verkoper

Verkoper info

T
Adres: Sprang-Capelle
Contact Verkoper
Andere items van verkoper
  • Omschrijving
Omschrijving
Beste, koper

Bijdeze bied ik deze leuke 125cc qaud aan.
Wij hebben er rijd met plezier op gereden en dat kunt u zelf ook ervaren.
Qaud is van het merk nitro en loopt verder prima het gaat hier om een half automaat 1 vooruit die zelf naar een 2de versnelling schakelt en rond de 40/50km/p uit komt verder is hij ook voorzien van 1 achterruit versnelling wat wel zo makkelijk is.
De verlichting werkt zoals het hoort
De kappen hebben  natuurlijk wel wat gebruiks sporen maar zijn verder wel heel.
Bouwjaar is van 2011 en is voorzien van een chassis nummer (kan dus op kenteken gezet worden na keuring bij het rdw) op moment zit er dus GEEN KENTEKEN OP !!!
Ik heb hem zelf altijd voor de fun gebruikt in het bos etc etc.

Verder zweet het blok heeel minimaal niks om je zorgen over te maken.
En rechter achterbandje loop langzaam leeg.

Mochten er vragen zijn of interesen hoor ik dit graag !!!

Ophalen is de voorkeur brengen is mogelijk na dat u hier bent komen kijken.

Op onzin word niet gereageerd !

Tim

  • Contact
  • FAQ
  • Gebruiksvoorwaarden en Privacyverklaring.
  • Privacy Policy